خدمت به آستان ائمه هدی(ع) و خادمی هیئات مذهبی توفیق الهی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: خدمت به آستان ائمه هدی علیهم السلام و خادمی هیئات مذهبی توفیق الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گردهمایی هیئات مذهبی منطقه یک آران و بیدگل گفت:  خدمت به آستان ائمه هدی علیهم السلام و خادمی هیئات مذهبی توفیق الهی است.  

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: هر خدمتی که به آستان اهل بیت(ع) انجام شود در اصل خدمت به خود انسان و جامعه است.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار با اشاره به ضرورت بزرگداشت مناسبت های ماه ذی الحجة الحرام گفت : ماه ذی الحجه ماه شادی اهل بیت(ع) است وهیئات مذهبی باید تا پایان این ماه حس شادی را در جامعه ایجاد کنند.

 

رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی ادامه داد: حضرت علی (ع) در روایتی می فرماید: « یَفْرَحُونَ لِفَرَحِنا وَ یَحْزَنُونَ لِحُزْنِنا» شیعه و پیروان ما در شادی و حزن ما شریکند؛ بر اساس این روایت معلوم می شود که معصومین هم فرح دارند و هم حزن، بنابراین شیعیان و مومنان هم به تبعیت و تأسی از حضرت معصومین هم شادمان و هم محزون می شوند.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار تصریح کرد: همه بزرگان و علمای دین اذعان دارند که عید غدیر بسیار بزرگ تر و با عظمت تر از سایر شعائر دینی است لذا هیئات مذهبی باید این عید را بیش از پیش گرامی بدارند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل بر لزوم هم افزایی و هم فکری محلات در اجرای برنامه های شاد معنوی در ایام ذی الحجه و عزاداری های ماه محرم تاکید کرد و گفت: هیئات مذهبی باید به مقتضای زمان به میدان بیایند تا هم جذب حداکثری به مراسم مذهبی صورت بگیرد و هم از آسیب ها در شادی ها و عزاداری ها کاسته شود.

 

همایش هیئات مذهبی منطقه یک آران و بیدگل به همت شورای هیئات مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و با همکاری اتاق اصناف آران و بیدگل در سالن اجتماعات اتاق اصناف برگزار شد.

 

سخنرانی فرماندار، دادستان، رئیس شورای هیئات مذهبی و فرمانده انتظامی آران و بیدگل و پرسش و پاسخ مسئولان هیئات مذهبی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

کد خبر 1272503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha