تشکیل کمیته های  چهارگانه نخستین جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» در آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل کمیته های نخستین جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» در آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسنعلی عزت خواه» امروز (۲۱ خرداد ماه) در نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نخستین جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» با هدف شناسایی خبرنگاران فعال و خلاق در عرصه تعلیم و تربیت و توجه بیشتر به نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف آموزشی در محورهای مختلف آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها رکن مهم تعلیم وتربیت هستند، گفت: رسانه ها با اطلاع رسانی هوشمندانه و به موقع فعالیت های آموزش و پرورش ضمن ایجاد همگرایی بین مردم و مسئولان، موجب تقویت اعتماد خواهند شد.

 

عزت خواه ادامه داد: برای اجرای مطلوب نخستین جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» چهار کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، اجرایی و کمیته علمی بررسی آثار در دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان تشکیل شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ابلاغ روسای همه کمیته ها صادر و شرح وظایف هر کمیته نیز مشخص شده، گفت: همه فعالان رسانه ای و دلسوزان تعلیم و تربیت می توانند در محورهای مختلف این جشنواره شرکت کنند.

 

عزت خواه به اعضای شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان توصیه کرد، برای فراخوان این جشنواره و شرکت همه فعالان و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت جدیت بیشتری داشته باشند .

 

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت:  پوستر جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» با حضور آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل و معانین آموزش و پرورش، معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئول بسیج رسانه سپاه فتح در گردهمایی روابط عمومی شهرستان ها و مناطق رونمایی شد.

 

سید ولی موسوی افزود: با تشکیل کمیته های جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» و رونمایی از پوستر، عملاً فعالیت جشنواره آغاز شده که امید می رود با مشارکت همه فعالان رسانه ای، شاهد مشارکت حداکثری در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین در دولت مردمی ایرانی قوی باشیم.  

 

گفتنی است: در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ایمان سبحان نژاد به عنوان رئیس کمیته پیشتیبانی، سید جلال رحیمی به عنوان رئیس کمیته اجرایی، علی عزیزی به عنوان رئیس کمیته بررسی علمی آثار و مسئول دبیرخانه  جشنواره و سید ولی موسوی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغ نخستین جشنواره «رسانه و تعلیم و تربیت» در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

کد خبر 1272531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha