ارسال ۴۸۰  چکیده مقاله به سه زبان به همایش  بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه مصباح یزدی

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه مصباح یزدی از ارسال ۴۸۰ چکیده مقاله به سه زبان به این همایش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محیطی اردکانی امروز در نشست خبری همایش بین المللی علوم انسانی در اندیشه علامه محمدتقی مصباح یزدی با بیان اینکه ۴۸۰ چکیده مقاله به عربی، فارسی و انگلیسی دریافت شد که ۳۷۴ چکیده پذیرفته شد گفت: در نهایت ۲۵۳ اصل مقاله دریافت شد که ۷۸ مقاله برای انتشار در مجلات معتبر داخلی و خارجی مجوز گرفته است.

 

وی با بیان اینکه ۶۱ مقاله نیز در مرحله ارزیابی برای انتشار است افزود: این همایش مجوز isc دریافت کرده است و کتابچه همایش که در بردارنده ساختار، راهنمای نویسندگان، تقویم برنامه‌ها و محورها و ریزموضوعات همایش است به سه زبان تولید شده و در سایت همایش به نشانی ihdam.iki.ac.ir قابل دسترسی است.

 

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه مصباح یزدی برگزاری ۸۳ کرسی علمی، ۷ پیش همایش، برگزاری وبینارهای بین‌المللی و داخلی، ۱۹ نشست علمی داخلی و خارجی به جز وبینارها و برگزاری ۴۴ جلسه مصاحبه را از جمله کارهای صورت گرفته برای این همایش عنوان کرد.

 

محیطی اردکانی یادآور شد: تاکنون ۵۵ مقاله در ۱۲ نشریه معتبر منتشر شده است.همچنین تاکنون چهار شماره خبرنامه همایش به صورت دیجیتال منتشر شده است.

 

لازم به ذکر است همایش بین‌المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه مصباح یزدی  در روزهای ۲۵ و ۲۶ خردادماه امسال در روزهای پنجشنبه و جمعه در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1272537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha