جشنواره مدهامتان دورهمی مساجد را رونق می‌دهد

جانجانی گفت: جشنواره قرآني مدهامتان يكي از مهم ترين جشنواره هاي جوانان مساجد است که باعث می‌شود تا بچه‌ها برای حفظ و فعالیت‌های قرآنی در مساجد دور هم جمع شوند.

زهرا جانجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت جشنواره قرآنی مدهامتان ،گفت: شناسايي استعدادهاي قرآني و معرفي به جامعه ايران و هم در سطح جهاني از اهداف اين جشنواره است.

 

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری اعضاي كانون هاي مساجد، افسران جنگ نرم هستند و رقابت هاي سالم كانون هاي مساجد و جشنواره قرآني، تكليف حضور در جشنواره ها سنگين تر شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مسجد فقط برای قشر مذهبی نیست بلکه برای قشر جوان منتقد هم هست، در مسجد باید گفتگو و نقد داشته باشیم و اگر مسجدی بتواند مخالف خود را تحمل کند به طور حتم موفق خواهد بود.

 

جانجانی با بیان اینکه یکی از روش های ترویج فرهنگ قرآنی برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی برای سنین و اقشار مختلف جامعه است ،تصریح کرد: مسابقات قرآنی یک حرکت، جنبش و خیزش، در حوزه قرآنی است و از سوی دیگر یکی از رسالت‌های کانون‌های مساجد در حوزه قرآنی است که باید نگاه ویژه‌ای به کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها داشته باشیم.

 

سرپرست امور بانوان وخانواده استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از بهترین برنامه ها، مسابقات قرآنی مدهامتان است که در رشته های مختلفی برگزار می شود لذا این مسابقات امسال برای رده سنی ۷ تا ۳۰سال در نظر گرفته شده و در بستر زیست بوم بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقمندان جهت شرکت در جشنواره قرآنی مدهامتان می توانند در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  ثبت نام کنند.

 

کد خبر 1272541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha