«اطعام غدیر» به همت کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: در راستای ترویج سنت حسنه «اطعام غدیر» به مناسبت فرارسیدن عیدسعیدغدیر خم، کانون فرهنگی هنری امامت اجرای طرح اطعام غدیر را در دستور کار دارد.

عباس خاکشور-مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در آستانه فرارسیدن دهه امامت و ولایت اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی ادامه داد: این کانون به منظور بزرگداشت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیرخم اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله خواهد کرد و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و قرآنی در دستور کار خواهد داشت.

 

خاکشور با بیان اینکه طرح «اطعام غدیر» به همت کانون امامت بشرویه اجرا می شود، افزود: در روایات مختلف بر روی اطعام در روز عید سعید غدیرخم بسیار تاکید شده است و فضائلی بسیاری برای آن بیان شده است  و از جمله می توان به حدیث امام رضا(ع) اشاره کرد که فرمودند«کسی که در روز عیدغدیر به مومنی اطعام دهد مانند آن است که تمام انبیای الهی و صدیقین را اطعام داده است».

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه گفت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در راستای ترویج این سنت حسنه تصمیم دارد تا همچون سنوات قبل با کمک خیرین اقدام به اجرای طرح «اطعام غدیر» کند و تدارک اطعام غدیر را در دست گیرد.

 

وی در پایان عنوان کرد: علاقمندان جهت مشارکت در این طرح بزرگ و سنت حسنه می توانند هدایا و نذورات خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۵۹۷۲۰۱ متعلق به مسجد امیرالمومنین (ع) بشرویه واریز نمایند.

 

 

 

کد خبر 1272561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha