۹۲.۶ درصد جمعیت روستایی استان زنجان از نعمت گاز برخورداند

سلیمانی نژاد گفت: با جذب ۱۲ هزار و ۳۵۲ مشترک جدید در سال ۱۴۰۱؛ مجموع مشترکین گاز در استان زنجان به ۳۹۲ هزار و ۹۶ مشترک افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد؛ 274 هزار و 893 مشترک در شهرها و 117 هزار و 203 مشترک نیز در روستاهای استان به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: به لحاظ نوع مصرف؛ هم اکنون 357 هزار و 620 مشترک به بخش خانگی، 32 هزار و 43 مشترک به بخش مشترکین عمومی و 2 هزار و 433 مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

 

سلیمانی نژاد ادامه داد: اقدامات انجام شده نشان‌دهنده عزم گاز زنجان در زمینه گازرسانی برای بهره‌مندی مناطق دور افتاده و محروم استان از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار است.

 

وی همچنین با بیان اینکه اشتراک‌پذیری گاز توسط شهروندان از دغدغه‌های شرکت گاز استان بوده و هزینه فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می‌کنند، بسیار متفاوت است؛ تصریح داشت: این امر در حالی است که شرکت گاز برای نصب هر علمک برای خانه یا مجتمع، چندین برابر هزینه می‌کند و نصب آن کاملاً رایگان بوده و مشترکین عزیزهزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

 

سلیمانی نژاد با قدردانی از تلاش جهاد گونه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه گاز زنجان حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دارد، ابراز داشت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده به زیر ساخت های اقتصادی و ارتقاء کیفی خدمات؛ توجّه داشته ایم.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از بهره مندی همه 21 شهر و 675 روستای استان از گاز طبیعی خبر داد و اعلام کرد: در تامین گاز شهروندان عزیز زنجانی؛ تا کنون موفق به اجرای بیش از 7 هزار و 780 کیلومتر شبکه گذاری، 31 کیلومتر خط انتقال و نصب بیش از 204 هزار انشعاب؛ در استان شده ایم.

 

سلیمانی نژاد افزود: هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری و 92.6 درصـد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره مند هستند

کد خبر 1272600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha