جشنواره قرآنی مدهامتان جریان ساز تحول فرهنگ قرآنی در جامعه است

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اهمیت ظرفیت کادرسازی جشنواره قرآنی مدهامتان در قالب نیروهای قرآنی مسجدی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان جریان ساز تحول فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حجت الاسلام مرادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با اشاره به اهمیت ظرفیت کادرسازی جشنواره قرآنی مدهامتان در قالب نیروهای قرآنی مسجدی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان جریان ساز تحول فرهنگ قرآنی در جامعه است.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز افزود: توجه به ارزش های دینی و ایمانی مبتنی بر آموزه های قرآنی یکی از راهبردهای اجرایی در جریان احیاء کارکردهای مسجدی است.

 

به گفته وی، جریان سازی و جریان بخشی به رقابت مسجدی با محوریت قرآن کریم از برکات شانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان است که با تأمل به این مهم می توان انتظار دستاوردهای کلانی را داشته باشیم.

 

وی با اشاره به مهندسی فرهنگی قرآن محور در جامعه اظهار کرد: تقویت و تثبیت آموزه های قرآنی و احیاء ارزش های قرآن محور در جامعه در جریان سازی مهندسی فرهنگی با عنوان طرح پایگاه های قرآنی در مساجد که مورد نظر رهبرمعظم انقلاب است به نوبه خود یک سرمایه اجتماعی کارآمد از فعالان مسجدی را به دنبال دارد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت قابل تأمل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در روند اجرای طرح های قرآنی می تواند فرهنگ قرآنی در سطح جامعه را ارتقاء دهد برای این منظور توجه به برپایی جشنواره های قرآنی به ویژه جشنواره قرآنی مدهامتان اهمیت اساسی دارد. 

 

 

 

 

کد خبر 1272619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha