آغاز دوره‌های تخصصی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع) با نام نویسی ۳۳۴۰ نفر از سراسر کشور

قلیچ خانی از ثبت نام سه هزار و ۳۴۰ نفر از سراسر کشور برای شرکت در دوره های تخصصی حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی علیه السلام خبر داد.

محمدرضا قلیچ خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: با پایان مهلت جذب و ثبت نام حفظ قرآن در تمام شعب دارالتحفیظ الهادی علیه السلام، شاهد استقبال کم نظیر قرآن دوستان در رشته حفظ بودیم و این موفقیت حاصل نشد.

 

مدیرعامل دارالتحفیظ الهادی(ع) این مهم را در گرو توکل به خدای متعال و بهره گیری از روش های متعدد جذب دانست که عمدتاً به صورت چهره به چهره و با حضور فعال قرآن پژوهان این موسسه قرآنی همراه بود است.

 

وی اضافه کرد: با عنایت پروردگار و پس از حدود یک ماه تلاش و همکاری، سه هزار و ۳۴۰ نفر متقاضی شرکت در دوره های حفظ قرآن در این موسسه نام نویسی کردند.

 

قلیچ خانی افزود: بیشترین ثبت نامی ها به ترتیب از شهرهای جهرم با ثیت هزار و ۴۰۰ نفر، شیراز ۹۰۰ نفر، بندرعباس ۲۶۴ نفر، تهران ۲۳۱ نفر، صدرا ۲۰۰ نفر، قم ۱۴۱ نفر، اصفهان ۱۲۷ نفر و شهرستان مهر ۵۹ نفر بوده است.

 

وی عنوان کرد: پس از ثبت نام، از همه متقاضیان مصاحبه ورودی و تعیین سطح گرفته و سپس در اوایل تیرماه کلاس ها به صورت همزمان در همه شعب آغاز می شود.

کد خبر 1272642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha