ثبت نام کلاس های تابستانی کانون محمد رسول الله(ص) سمنان آغاز شد

صفا از آغاز ثبت نام کلاس هاي تابستاني و غني سازي اوقات فراغت در کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) سمنان خبر داد.

محمد مهدی صفا- مدیر کانون محمد رسول الله(ص) سمنان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان سمنان با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و ضرورت غنی سازی اوقات فرغت کودکان و نوجوانان،گفت: خانواده باید در ایام تابستان آگاهانه و با شناخت بهتر نسبت به اوقات فراغت فرزندان خود برنامه ریزی مناسب تری داشته باشد تا جوانان در برابر انواع آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی مصون بمانند.

 

مدیر کانون محمد رسول الله(ص) سمنان با با تاکید بر برگزاری برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت مساجد ادامه داد: مساجد و برنامه های اوقات فراغت با محوریت خانه های خدا، بهترین مکان گفت و گو با نوجوانان و تبیین محتواهای تربیتی است.

 

وی تصریح کرد:آموزش ها و برنامه های طراحی شده در مساجد موجب ایجاد پیوند و ارتباط بین نوجوانان و جوانان و مسجد می شود.

 

صفا با اشاره به آغاززمان ثبت نام کلاس های طرح تابستانی کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان در مسجد الزهرا(س) اظهارداشت: کلاس های تابستانی در زمینه های معرفتی،علمی مهارتی ، هنری و ورزشی در طول فصل تابستان برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون محمد رسول الله(ص) سمنان با بیان اینکه ثبت نام حضور این کلاس ها از تاریخ ۲۰ الی ۲۵ خرداد ماه در مسجد الزهرا(س) می باشد،اضافه کرد: همچنین علاقمندان می توانند بصورت غیر حضوری و با مراجعه به لینک  https://digiform.ir/kanon_rasol_allah  در این کلاس ها ثبت نام کنند.

 

وی زمان افتتاحیه کلاس های تابستانی را در روز پنج شنبه اول تیرماه ذکر وبیان کرد: کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله(ص) سمنان با همکاری شورای فرهنگی مسجد الزهرا(س) برگزار می شود.

کد خبر 1272683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha