قرارگاه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت با محوریت امام جماعت مساجد تشکیل می شود

حجت الاسلام شکری با اعلام خبر اهمیت جایگاه امام مسجد در جریان غنی سازی ایام اوقات فراغت با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: قرارگاه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت با محوریت امام جماعت مساجد تشکیل می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان برپایی ویژه برنامه های ایام اوقات فراغت با محوریت مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد سهم موثری در رشد و رونق برنامه های اوقات فراغت دارند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: ضروری است در قالب هیئت های اندیشه ورز با هدف هم افزایی و هم اندیشی، قرارگاه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت با محوریت امام جماعت تشکیل شود.

 

به گفته وی، شهریورماه سال جاری ارزیابی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود که در نهایت از ائمه مساجدی که در این جریان همراه و هم سو هستند نیز تقدیر به عمل می آید.

 

وی توضیح داد: در سطح استان البرز 399 کانون فرهنگی هنری مسجد فعال است که هر یک از این مراکز محیطی فرهنگی و هنری برای غنی سازی برنامه های اوقات فراغت هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان با مراجعه به کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از امکانات و شرایط های فراهم آمده برای استفاده از برنامه های آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

 

 

کد خبر 1272687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha