اعتبار ۲میلیارد تومانی کمیته امداد مازندران برای جوانی جمعیت و فرزندآوری

معافی گفت: با توجه به نگاه راهبردی کشور و تاکیدات رهبری در بحث جوانی جمعیت و فرزند آوری امسال ۲ میلیارد تومان جهت درمان ناباروی هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی- مدیرکل کمیته امداد مازندران امروز(۲۲خرداد) در نشست با تیمور ️طهماسپور، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه سه هزار و ۱۵۱ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و به آنان خدمات دارویی، پاراکلینیک، بیمارستانی، توانبخشی و بهداشتی در طول سال ارائه می شود، اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در فاصله گیری از تصدی گری و نقش پشتیبانی نهادهای ناظر و پشتیبان، اثر مجمع خیرین سلامت در ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان بسیار مهم خواهد بود.

 

 

وی افزود: باید در ارائه خدمات به محرومین و نیازمندان تبدیل به یک جبهه واحد شویم و این امر با تشکیل جلسات مستمر و منجسم جهت شناخت ظرفیت های سازمانی و همچنین نیازهای جامعه هدف شکل خواهد گرفت.

 

 

معافی بیان کرد: با توجه به نگاه راهبردی کشور و تاکیدات رهبری در بحث جوانی جمعیت و فرزند آوری امسال ۲ میلیارد تومان جهت درمان ناباروی هزینه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: درجهت برقراری عدالت اجتماعی باید قدرت انتشار ظرفیت ها را در مناطق دور دست با استفاده از بومی سازی و کنترل این ظرفیت ها برای ساکنین این مناطق داشته باشیم تا از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

 

 

 

کد خبر 1272701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha