کانون های فرهنگی هنری بازوی پرتوان حوزه اقتصاد

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد، بازوی پرتوان برای فضای اقتصادی و سیاسی است، گفت: حوزه فرهنگ می تواند بر مباحث سیاسی تاثیرگذار باشد و امنیت را تامین کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی-سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی- امروز (۲۲ خرداد) در دیدار با فرماندار فردوس اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال آماده شدن برای بزرگداشت عیدسعید غدیرخم و به دنبال آن ایام محرم است.

 

وی ادامه داد: کانون های مساجد بعد از بسیج، مردمی ترین و گسترده ترین نهاد فرهنگی محسوب می شوند.

 

وی در ادامه عنوان کرد: حوزه فرهنگ می تواند بر مباحث سیاسی تاثیرگذار باشد و امنیت را تامین کند و می توانیم بسیاری از نقاط آسیب زا را با کمک مباحث و رهنمودهای فرهنگی کم و برطرف کنیم.

 

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه شبکه گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد با کمترین هزینه در حال فعالیت است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یک بازوی پرتوان برای فضای اقتصادی و سیاسی است و از این ظرفیت می توان استفاده کرد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی عنوان داشت: یک ایده فرهنگی می تواند بر روی بحث های امنیتی تاثیر بگذارد و می تواند بازوی کمکی رجل سیاسی باشد.

 

وی در ادامه گفت: طی سال جاری به دنبال اجرای ۲۲ برنامه ویژه هستیم و در حوزه جهاد تبیین دعوت از مهمانان فراملی و حضور آنان بسیار تاثیرگذار است.

 

حجت الاسلام محقی در پایان بیان کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا جهت بزرگداشت ۳۱ مردادماه همزمان با روز جهانی مسجد به اجرای برنامه ها در شهرهای مختلف بپردازیم و تمرکززدایی را در دستور کار داریم.

 

 

 

کد خبر 1272738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha