نقش مهم کانون های مساجد در تقویت «روحیه دینی و نشاط اجتماعی»

حجت الاسلام آیین پرست با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری در تقویت «روحیه دینی و نشاط اجتماعی» در اوقات فراغت نقش مهمی برعهده دارند، گفت: هر میزان که اجرای برنامه های اوقات فراغت در مساجد جذاب تر باشد قطعا در جذب جوانان و نوجوانان موفق تر خواهیم بود.

حجت الاسلام مهدی آیین پرست-مسئول نمایندگی کانون های مساجد طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام اوقات فراغت، نقش محوری و کلیدی بر عهده دارند.

 

وی در ادامه بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با کلاس های خود و فعالیت های جذاب در جذب جوانان و نوجوانان و کودکان به مساجد و تثبیت و آموزش آن ها در راستای ایجاد روحیه دینی و معنوی و نشاط اجتماعی نقش به سزایی داشته باشند.

 
مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد طبس با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت در مساجد باید پر بار و جذاب و تاثیرگذار باشد، افزود: هر میزان این برنامه ها جذاب تر باشد قطعا در جذب جوانان و تشویق خانواده ها به حضور فرزندانشان در مساجد کمک به سزایی می‌کند.
 
 
حجت الاسلام آیین پرست با اشاره به اینکه امروز دغدغه خانواده ها حضور فرزندانشان در محیط های ناسالم است، ادامه داد: مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت می توانند با فعالیت های جذاب و به روز و تاثیرگذار و علمی و اردوهای زیارتی و سیاحتی خود در این زمینه نقش به سزایی را داشته باشند و کمک کنند دغدغه خانواده ها کم شود.
 

وی عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان طبس مثل همه کانون های دیگر با تعاملی که با دیگر دستگاه ها و نهادهای تاثیرگذار اجرای برنامه های مختلف در اوقات فراغت دارند و با هماهنگی با امامان جماعت برنامه هایی را برای اوقات فراغت کودکان نظر گرفته اند.

 

وی گفت: امیدواریم از ظرفیت های فنی حرفه ای برای حرفه آموزی بتوانیم کمک دریافت کنیم و جهت پررونق شدن اوقات فراغت به دنبال تعامل با تربیت بدنی و پایگاه های مقاومت بسیج هستیم و سعی می کنیم با اجرای برنامه های جذاب ورزشی، هنری و فرهنگی و ... سبب جذب جوانان و نوجوانان به مساجد شویم.

 

 

 

 

کد خبر 1272795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha