ضرورت استفاده از مهندسی تبلیغاتی دشمن برای بیان حقایق به جامعه

آیت الله عبادی گفت: باید از شیوه‌های مختلف از جمله شیوه مهندسی دشمن در تبلیغات برای بیان حقایق و تبیین در جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (۲۳ خرداد) در دیدار با رابطین فرهنگی دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: رساندن تبلیغات مایه حیات به اندیشه انسان‌ها است و کار شما نظیر شبکه آبرسانی به تشنگانی است که در حال هلاکت هستند یعنی رساندن حیات.

 

وی افزود: بیانات و گفته‌ها در جهت فریب، تحریف و تغییر خیلی شبهه‌برانگیز است برای جامعه‌ای که آگاهی ندارد چون تشخیص نمی‌دهد که گفته‌ها فریب است.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر کسی حقیقت را بداند به دنبال فرعونیان زمان نمی‌رود، تصریح کرد: امروز از انسان‌ها در جهت استعمارگری سوءاستفاده می‌کنند و کسانی که آگاهی ندارد گول تحریف و تبلیغات دروغین اروپایی‌ها و امریکا را می‌خورند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر نقش رابطین فرهنگی در جهت تبلیغ حقایق، عنوان کرد: اگر حقیقت اسلام ناب، ایمان و انسان را درست برای مردم تبیین شود کسی دنبال باطل نمی‌رود اما فاصله خیلی زیاد است البته استعمارگران ۴۰۰ سال است که آدم می‌کشند و دروغ می‌گویند و فساد ایجاد می‌کنند.

 

وی با اشاره به هاهنگی دشمن برای تبلیغات دروغ، بیان کرد: در همین فتنه سال گذشته رهبر انقلا فرمود دشمن از نطر مهندسی تبلیغات بالاترین نمره را می‌گیرند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به عجز ما در بیان دستاوردها و بیان حقایق به جامعه، گفت: باید از شیوه‌های مختلف از جمله شیوه مهندسی دشمن در تبلیغات برای بیان حقایق و جهاد تبیین استفاده کنید.

 

آیت الله عبادی با بیان اهمیت جهاد تبیین در تعیین سرنوشت جامعه، افزود: اگر ما سکوت کنیم تا دشمن بیاید دیگر فرصتی نمی‌ماند، هنر این است که در این مقطع و پیچ تاریخی که جریانات جهانی در حال تغییر است کم‌تفاوت نباشیم و با تبیین و بیان حقایق دشمن را زمین‌گیر کنیم.

 

 

 

کد خبر 1272875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha