بسیاری از خانواده ها از قانون جمعیت بی اطلاع هستند

جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور گفت: بسیاری از مردم و خانواده ها از قانون جمعیت بی اطلاع هستند و آن را حتی یک بار هم نخوانده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام محمد مسلم وافی در نشست فوق العاده شورای فرهنگ عمومی کاشان گفت: تعداد مجردهای ایران ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر هستند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر زن و مابقی مرد هستند.

 

جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور افزود: بر اساس قانون، تمام خدمات شهری از سوی شهرداری ها برای خانواده‌های ۳ فرزند به بالا نیم بها است.

 

حجت الاسلام وافی تصریح کرد: خانواده ای در صورت داشتن چهار فرزند ، از ۷۰ درصد پروانه ساخت مسکن معاف است که این قانون در شهر همدان اجرایی شده است.

 

جانشین دبیر ستاد راهبری خانواده و جمعیت حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: ثبت احوال بر اساس قانون باید شناسه تعریف کند و به خانواده‌های سه فرزند به بالا کارت داده شود و در صورت تمرد از این قانون مستلزم پرداخت خسارت است.

 

حجت الاسلام وافی با بیان اینکه بسیاری از مردم و خانواده ها از قانون جمعیت بی اطلاع هستند و آن را حتی یک بار هم نخوانده اند، خاطرنشان کرد: هر سه ماه ۶ بانک مجوز پرداخت وام دارند که مردم از نام این بانک‌ها بی اطلاع هستند.

کد خبر 1272876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha