ادامه بازداشت های سیاسی توسط نیروهای آل خلیفه در بحرین

نیروهای آل خلیفه در ادامه سلسله بازداشت ها، سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد نیوز، رژیم  آل خلیفه به سلسله دستگیری های خودسرانه مردان و زنان جوان در مناطق مختلف بحرین به دلایل سیاسی همچنان ادامه داده است.

 

شبکه نظارت بر حملات در گزارشی اعلام کرد: نیروهای آل خلیفه روز جمعه ۱۸ خرداد  « یوسف غالب» را که اهل شهر عالی است، پس از یک عملیات یورش در کرزکان دستگیر کردند.

 

نیروهای آل خلیفه شامگاه شنبه 19 خرداد پسر شیخ حسنعلی راضی « محمد» را دستگیر و به ساختمان بازپرسی جنایی منتقل کردند تا اینکه بعداً به زندان منتقل کنند. دادستانی او را به مدت هفت روز حبس در انتظار تحقیقات قرار داده است.

رژیم آل خلیفه همچنین «حسن عبدعلی جوان» اهل منطقه سماهیج را دستگیر و به مدت یک هفته در بازداشت نگه داشته است.

 

این دستگیری ها در حالی صورت می گیرد که تعداد کمی از بازداشت شدگانی که در آستانه اتمام دوران محکومیت خود هستند، آزاد می شوند، زیرا باقیمانده آن را به عنوان بخشی از به اصطلاح «مجازات جایگزین» در «زندان های باز» سپری می کنند.

 

بنابر گزارش العالم، آیت الله شیخ عیسی قاسم گفته بود: مجازات های جایگزین «ظلمی جایگزین» است، زیرا آزادی زندانی از زندان ، ذلتی بزرگتر برای اوست و اصل این مجازات های جایگزین ظلم جایگزین و ادامه سلب آزادی و تعرض به آزادی و کرامت شهروندان است زیرا مجازات مظلوم توسط ظالم است.

کد خبر 1272883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha