اجرای طرح تابستانی «شمیم میقات» در شهرستان طبس

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت طرح «شمیم میقات» جهت اجرای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در دستور کار این آستان مقدس قرار دارد.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) به دنبال غنی سازی اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان شهرستان طبس است.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «شمیم میقات» طی تابستان گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت طرح «شمیم میقات» برای اجرای کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در دستور کار این آستان مقدس قرار دارد.

 

قاسم زاده در ادامه بیان کرد: این طرح در حوزه قرآن و معارف اسلامی، هنری، آموزشی و علمی، ورزشی و سلامت، کارگاه های آموزشی و غیره در شهرستان طبس برای کودکان و نوجوانان و والدین آنان برگزاری می شود.

 

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس ادامه داد: زمان ثبت نام طرح «شمیم میقات» از ۲۳ خرداد ماه آغاز می شود و تا پنجم تیرماه ثبت نام این طرح ادامه دارد و علاقمندان جهت شرکت در کلاس های این طرح می توانند به فرهنگسرای آستان مقدس مراجعه کنند.

 

وی با بیان اینکه در طرح «شمیم میقات» کلاس های آموزشی برای خانواده ها اجرا می شود، افزود: در این راستا بیان مهارت های زندگی از منظر قرآن و عترت، سبک زندگی رضوی، تحکیم خانواده، اصول همسرداری، فرزندآوری و تربیت فرزند با حضور اساتید برجسته در دستور کار قرار دارد.

 

قاسم زاده در خصوص هدف از برگزاری این طرح گفت: با توجه به اینکه دشمن، کودکان و نوجوانان ما را نشانه گرفته است و به دنبال تحریف اذهان آنان است این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در تابستان و آشنایی با معارف دینی برگزاری می شود.

 

 

کد خبر 1272979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha