لزوم یک صدایی برای ترویج فرهنگ غدیر| در جبهه فرهنگی نیازمند تفکر شهید بهشتی هستیم

حجت الاسلام اصغری به توطئه افکنی و شبهه پراکنی دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:امروز ایران اسلامی نیازمند شخصیت هایی همچون شهید بهشتی است تا شجاعانه وارد چالش های فکری و شبهات نظری شوند و با استدلال به تنویر افکار عمومی بپردازند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر اصغری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز(۲۴ خرداد) در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی و دهه امامت و ولایت به نقش انکارناپذیر، بارز و ویژه شهید بهشتی در تکوین و تداوم انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: ابتکار و جامعیت، تلاش علمی و پرکاری، محاسبه گری، متانت، پرهیز از خشونت، واقع نگری نظم، دفاع از انقلاب و نظام، مظلومیت و ... از ویژگی های بارز شهید بهشتی(ره) بود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شهید بهشتی فرمود: از خصوصیات این شهید والامقام، ابتکار بود که منتظر کسی نمی ماند؛ بلکه خود دست به کار می شد و کارهایی زیبا انجام می داد. لذا به شهادت رساندن آیت الله بهشتی سبب آگاهی و شناخت مردم از عناصر تروریستی خود فروخته و دست نشانده استکبار جهانی شد.

 

حجت الاسلام اصغری به توطئه افکنی و شبهه پراکنی دشمنان انقلاب اسلامی درطی چهل  و چهارسالی که از عمر با برکت انقلاب می گذرد اشاره کرد و خاطرنشان شد: امروز ایران اسلامی نیازمند شخصیت هایی همچون شهید بهشتی است تا شجاعانه وارد چالش های فکری و شبهات نظری شوند و با استدلال به تنویر افکار عمومی بپردازند.

وی تبیین جنایات بیشمار آمریکا علیه ملت ایران، روشنگری و بصیرت افزایی میان مردم، تبیین مقاومت و ایستادگی مردم، شناساندن ابعاد و دامنه اقدامات و جنایت های منافقین، گرامیداشت شهدای مظلوم هفتم تیر علی الخصوص شهید بزرگوارآیت الله دکتر بهشتی(ره )، شناخت، معرفی و ارائه تحلیل، تبیین نظری افشای حقوق بشر آمریکایی و زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا و جانبازان عزیز ترور بویژه شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) و دانشمندان هسته ای را مهمترین اهداف این ستاد برشمرد و برلزوم همگرایی و تعامل دستگاه ها جهت تحقق این اهداف تاکید کرد.

 

حجت الاسلام اصغری همچنین در بخش دیگر از سخنانش به اهمیت واقعه غدیر و تبیین زوایای مختلف این حادثه تاریخ جهان اسلام اشاره کرد و خواستار احیای فرهنگ غدیر در جامعه امروزی شد.

 

وی بیان کرد: فرهنگ غدیر مختص یک قشر و طبقه خاص نیست بلکه همگان باید در جهت ترویج فرهنگ غدیر یک صدا باشند.

کد خبر 1273069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha