فعالیت بخش کشاورزی باید اقتصادی و سودآور باشد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه فعالیت بخش کشاورزی باید اقتصادی و سودآور باشد، گفت: متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولیدکنندگان این بخش را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، امروز(24 خرداد)، در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و کارکنان آن که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهارداشت: در حوزه کشاورزی کارهای زیادی در استان انجام شده اما کارهای بزرگی نیز باقی مانده که باید با جدیت و تلاش انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه متولیان بخش کشاورزی باید مشکلات تولیدکنندگان این بخش را برطرف کنند، افزود: شرایط و فضا باید به گونه‌ای باشد که فعالیت بخش کشاورزی اقتصادی و سودآور باشد و توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات  کشاورزی ضروری است.

 

وی عنوان کرد: جذب نیروی مورد نیاز با ضابطه و خودداری از جذب نیروی انسانی بدون ضابطه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه ویژه متولیان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نبود صنایع تبدیلی یکی از چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی است، عنوان کرد: نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی باعث شده ما با ضایعات بخش کشاورزی مواجه باشیم، باید راهکاری اندیشیده شود تا ضایعات کاهش پیدا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: مصرف بهینه آب در بخش کشاورزی و جلوگیری از تقسیم اراضی کشاورزی به قطعات کوچکتر باید مدنظر متولیان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

کد خبر 1273075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha