مرکز اسلامی شیعیان کاراکاس پرچم بارگاه امام حسین(ع)را به «ابراهیم رئیسی»  هدیه داد

مرکز اسلامی شیعیان کاراکاس هنگام بازدید «ابراهیم رئیسی» از این مرکز، پرچم بارگاه امام حسین(ع) را به عنوان هدیه به رئیس جمهوری ایران اعطا کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران قبل از ترک ونزوئلا در روز گذشته(سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) از مرکز اسلامی شیعیان کاراکاس بازدید کرد و مسئولان این مرکز پرچم بارگاه امام حسین(ع) به عنوان هدیه به رئیس جمهوری ایران دادند.

 

سهیل اسعد، رئیس مرکز فرهنگی مبادلات آمریکای لاتین و مبلغ دین اسلام در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: با شیعیان مرکز اسلامی کاراکاس به این فکر می کردیم که چه هدیه ای به دکتر رئیسی بدهیم؟ چیزی با ارزش‌تر از پرچم گنبد امام حسین وجود نداشت.

سهیل اسعد در توئیت خود نوشت: نه اینکه این پرچم در دسترس‌شان نباشد، اما اگر از یک پرچم دو تا داشته باشیم. یکی از آنها سهم انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار تشیع در جهان است.

 

این مرکز اسلامی یکی از دو مرکز شیعی مهم کاراکاس است. این مرکز با عنوان مرکز تبادلات فرهنگی ایران و آمریکای لاتین و به عنوان یک موسسه فرهنگی بومی به ثبت رسیده و تاکنون فعالیت های مختلفی در زمینه تبلیغ و گسترش اسلام داشته است.

کد خبر 1273117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha