جامعه نیازمند نگاه ها و فعالیت های قرآنی است

رعیت گفت: جامعه ما در عصر حاضر بسیار نیازمند نگاه ها و فعالیت های قرآنی است و افراد با دریافت مجوز موسسه فرهنگی و قرآنی یک شهر، محله و روستا را با فعالیت های فرهنگی و قرآنی تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت عصر امروز (چهارشنبه 24 خرداد) در نخستین طرح بزرگ قرآنی «همیار قرآن» در دانشگاه شمس گنبدکاووس گفت: هر چقدر در مسیر قرآن و عترت و اندیشه های قرآنی گام برداریم به درستی عمل کرده ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: این کار و شعار در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرلوحه کار قرار دارد و در سال گذشته حدود یک سوم اعتبارات تخصیص داده شده وزارت ارشاد به استان برای ترویج امر قرآنی اختصاص یافت.

 

وی ادامه داد: امسال هم حمایت از موسسات قرآنی و طرح های قرآنی این موسسات برای تعمیق و ترویج فعالیت های قرآنی و گسترش آن بین آحاد جامعه در دستور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد تا با حمایت از موسسات فرهنگی و قرآنی شاهد مردمی شدن کارها در جامعه باشیم.

 

رعیت اظهارداشت: همه قرآن دوستان می توانند با دریافت یک مجوز موسسه قرآن و عترت از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد بهره مند شوند.

 

وی، توجه به مردم و تمرکززدایی را یکی از اهداف وزیر ارشاد بیان کرد و گفت: در استان گلستان نیز همین اهداف اجرا شده و اجرای برنامه ها به مرکز استان تمرکز نشود و بر همین پایه و اساس حمایت از تشکل ها و نهادهای دارای مجوز مورد اولویت قرار گیرند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه جامعه ما در عصر حاضر بسیار نیازمند نگاه ها و فعالیت های قرآنی است، افزود: افرادی که ظرفیت و توان دارند با دریافت مجوز موسسه فرهنگی و قرآنی در میدان باشند و یک شهر، محله و روستا را با فعالیت های فرهنگی و قرآنی تقویت کنند.

 

 

 

کد خبر 1273119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha