سمن ها از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کنند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به ظرفيت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حوزه اوقات فراغت، گفت: سمن هاي ورزش و جوانان مي توانند از ظرفيت اين کانون ها در طول سال بويژه در فصل تابستان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در نشست با معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به آغاز برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کانون های مساجد بیان کرد: مهمترین مخاطبان کانون ها در طول فصل تابستان کودکان و نوجوانان می باشند که در کلاس های مختلف در طول فصل تابستان در مساجدشرکت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: برگزاری کلاس های مختلف قرآنی،فرهنگی،هنری ،آموزشی و مهارتی همراه با کلاس های ورزشی و برگزاری اردوهای تفریحی از مهمترین برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد می باشد.

 

وی گفت: با توجه به اهمیت توجه به مسائل اجتماعی، کانون های مساجد در حوزه مشاوره و کارگاه های آموزشی در زمینه ازدواج و آسیب های اجتماعی آماده همکاری لازم با اداره کل ورزش و جوانان استان و سمن های تحت نظر این اداره کل است.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: برگزاری کارگاه های مهارتی در حوزه جوانان و آسیب های اجتماعی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد که اداره کل ورزش و جوانان در زمینه معرفی و اعزام اساتید و مربیان می تواند کمک خوبی به این کانون ها داشته باشد.

کد خبر 1273131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha