مساعدت ۴۸۰ میلیون تومانی به مددجویان شهرستان چالوس

عاشوریان گفت: سال گذشته مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های موردی به خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان پرداخت شد.

احمد عاشوریان -رئیس کمیته امداد شهرستان چالوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه سه هزار و ۵۳خانوار تحت حمایت کمیته امداد چالوس هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می شوند، اظهار کرد: امید است با مشارکت هرچه بیشتر مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

 

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ ۴۸۰میلیون  تومان در قالب کمک‌های موردی به خانواده های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان  پرداخت شدگفت: کمک‌های موردی بر اساس نیازهای مددجویان و برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی و جهیزیه آنها پرداخت می‌شود.

 

عاشوریان با اشاره به اینکه هزار و ۷۸ مددجوی تحت حمایت سال‌ گذشته از کمک‌های موردی این نهاد بهره‌مند شده‌اند، بیان کرد:  کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند در راستای کاهش مشکلات و رفع آسیب  برای خانواده ها وبهبود  وضعیت معیشتی آنهاانجام شد.

 

وی گفت: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود تا آنان بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند. و  این کمکها  به مددجو برای رفع مشکلات مالی و  تأمین لوازم ضروری زندگی  پرداخت شد.

کد خبر 1273155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha