همه ملت ایران حامیان دریادلان ارتش جمهوری اسلامی هستند

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه همه ملت ایران و ملت‌های آزاده حامیان شما دریادلان هستند گفت : این حرکت شما که هزاران کیلومتر را پیمودید و به ملت‌ها پیام صلح و دوستی دادید، مبارک و قابل افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز ( پنج شنبه ۲۵ خرداد ) در مراسم دانش‌آموختگی دوره ۱۹۳دانش‌پژوهان در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به‌ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج فارس مفتخرند که در سایه نظام مقدس اسلامی تلاش می‌کنند و دارای افتخارات فراوانی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حماسه‌آفرینی و حرکت راهبردی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبراه‌‌های جهانی مایه افتخار و مباهات برای ملت ایران و همه ملت‌های آزاده و جبهه مقاومت شد گفت: این حماسه یکی از نقاط افتخارآمیز برای نیروهای مسلح کشورمان در دوران معاصر است.



آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تلاش قدرت‌های سلطه به فرماندهی ایالات متحده و صهیونیسم جهانی برای به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی افزود: به برکت رهبری نورانی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و تلاش نیروهای مسلح و مردم، نقشه‌های شوم دشمنان نقش برآب شده و نام جمهوری اسلامی سرافراز در دنیا می‌درخشد و تاریخ نیز این جریان را ثبت کرده و خواهد کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایران در طول تاریخ علمدار جوامع بشری در عرصه فتح دریاها بوده است و امروز فراتر از گذشته نام پرآوازه ایران در دریاهای جهان می‌درخشد ادامه داد: ایمان به اهداف بلند انقلاب اسلامی رمز موفقیت دریادلان و نیروهای مسلح کشورمان است.

 



وی با قدردانی از دلاورمردانی که پرچم سرافراز جمهوری اسلامی را با عزت بلند کردند افزود: دشمن می‌خواست این افتخار را از ما بگیرد اما تا زمانی‌که این عقیده و ایمان در میان مردم و نیروهای مسلح وجود دارد هیچ قدرتی جرأت نفوذ به این ملت را نخواهد داشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به دریادلان ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت : امروز همه ملت ایران و ملت‌های آزاده حامیان شما دریادلان هستند و این حرکت شما که هزاران کیلومتر را پیمودید و به ملت‌ها پیام صلح و دوستی دادید، مبارک و قابل افتخار است.

کد خبر 1273209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha