مرکز پشتیبانی بیماری های خاص در حسینیه " حاج امین" آران و بیدگل راه اندازی می شود

عضو هیئت امنای هیئت فاطمیه حاج امین از راه اندازی مرکز پشتیبانی بیماری های خاص در حسینیه " فاطمیه حاج امین" آران و بیدگل راه اندازی می شود

مهدی بذرافشان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه بازدید نمایندگان بهداشت جهانی در پروژه "شهر سالم" از محور تاریخی حاج امین این شهرستان گفت: محور تاریخی حاج امین آران و بیدگل علاوه بر ویژگی گردشگر محور، به مرکز فعالیت های مردم محور در حوزه های مختلف مذهبی و قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبدیل شده است.

 

عضو هیئت امنای هیئت فاطمیه حاج امین افزود: این محور بالغ بر ۵۰۰ سال قدمت دارد و مسجد ملا علی، مجموعه و مسجد جامع و تاریخی قاضی، خانه آیت الله العظمی عاملی، دو واحد آب انبار تاریخی، بادگیر، حمام تاریخی عنایتی و بازارچه در مجاورت این محور تاریخی و مکمل آن است.

بذرافشان ادامه داد: بدنبال این هستیم که محور حاج امین قطب فعالیت های فرهنگی مذهبی و اجتماعی منطقه شود و در این راستا طی یک سال گذشته برنامه های متنوعی انجام شده که اجرای محفل جزءخوانی، برگزاری نشست های مشاوره و تحکیم خانواده، بزرگداشت روز معلم و تجلیل از ۶۰ تن از معلمان نمونه و بازنشسته، بزرگداشت روز ارتش و تبجیل از خدمات پرسنل پادگان ۸۴۰ موشکی، اجرای موسیقی سنتی، تعزیه و ... از جمله آن ها بوده است.

 

عضو هیئت امنای هیئت فاطمیه حاج امین افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی هیئت فاطمیه، بخشی از حسینیه جدیدالاحداث این هیئت در دو طبقه جهت مرکز پشتیبانی بیماری های خاص در نظر گرفته شده است.

 

بذرافشان ادامه داد: فعالیت های آموزشی در حوزه خانواده در این محله بیش از پیش رونق گرفته و کارگاه های گفت و گو محور حضوری با موضوع تحکیم خانواده و تربیت فرزند و محله سلامت محور در این محله برگزار می شود.

کد خبر 1273260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha