برگزاری کارگاه های آموزشی در نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی آران و بیدگل

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری کارگاه های آموزشی در نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد.

حسن اربابی بیدگلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: کارگاه های آموزشی در نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی شهرستان آران و بیدگل برپا می شود.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود: این کارگاه ها با موضوع های مرتبط با حوزه کسب و کار، بازاریابی و فروش، توسعه فردی و روانشناختی تفکر و تحول، تاثیر تبلیغات و تولید محتوا در جذب مخاطب و همچنین اجرای برنامه های شاد و طنز با حضور هنرمندان حوزه های مختلف شهرستان پیش بینی شده است.

 

اربابی ادامه داد: در نمایشگاه تخصصی مشاغل خانگی که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد، ۳۲ نفر از بانوان فعال در حوزه مشاغل خانگی شهرستان در رشته های هنرهای دستی، پوشاک، مواد غذایی و... محصولات خود را برای بازدیدکنندگان عرضه کرده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه تا ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۸ الی ۲۲ در سالن نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل دایر است.

 

اربابی خاطر نشان کرد: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی صالحون و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند.

کد خبر 1273275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha