ضرورت تقویت ایمان و اتکا به فرهنگ اصیل اسلامی

حجت‌الاسلام حسینوند، گفت: با تقویت ایمان و خودباوری و اتکا به فرهنگ اصیل اسلامی می‌توانیم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی و از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا پاسداری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام محمدجواد حسینوند، در نشست جهاد تبیین با محوریت حجاب و عفاف ورفضای مجازی که در ناحیه مقاومت اندیمشک برگزار شد، با اشاره به نقش مهم خانواده در ترویج عفاف و حجاب، اظهار کرد: والدین باید نسبت به تبیین مسئله حجاب و عفاف در بین اعضای خانواده همت بیشتری داشته باشند و حیا را از دوران کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، افزود: زنان بخش عظیمی از پیکره جمعیتی را تشکیل می‌دهند و در دین مبین اسلام اشاره‌ای به جایگاه ویژه زنان در رشد و تعالی انسان‌ها شده است.

 

وی اذعان کرد: امروز حجاب و عفاف در جامعه مورد تعرض دشمنان قرار گرفته و مسائل اقتصادی دستاویزی برای گسترش بی‌حجابی شده است که باید جامعه نسبت به این مسئله هوشیارانه عمل کند.

 

حسینوند، با تبیین عوامل بدحجابی و بی حجابی تصریح کرد: کشورهای مستکبر برای غلبه بر کشورهای ضعیف تلاش می‌کنند تا ارزش‌های آن جامعه را به یک ضد ارزش تبدیل کنند و ضدیت استکبار با اسلام در طول تاریخ همیشه دیده شده است.

 

وی عنوان کرد: معرفی الگوهای ناهنجار و ساختارشکنی در آداب و رسوم، از حربه‌های دشمنان برای ایجاد تغییرات فرهنگی و حتی سیاسی در کشورهای مختلف است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، با اشاره به راهکارهای مبارزه با بدحجابی، خاطر نشان کرد: با تقویت ایمان و خودباوری و اتکا به فرهنگ اصیل اسلامی می‌توانیم در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی و از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا پاسداری کنیم.

کد خبر 1273283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha