توزیع بسته های معیشتی و میوه بین خانواده های نیازمند

جانشین حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(ع) شیروان گفت: بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی و میوه بین خانواه های نیازمند و آبرومند این شهرستان توزیع شد.

سمانه محمودیان- جانشین حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(ع) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اهداء بسته مواد غذایی و میوه در بین خانواده های آبرومند محله توسط گروه جهادی پایگاه آمنه مسجد حضرت علی اصغر(ع) حلقه شهیدان صبوری انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسته های مواد غذایی شامل ماکارونی، سویا و روغن و میوه بین خانواده های محروم و نیازمند از قبل شناسایی شده باهمکاری بسیج و سپاه توزیع شد.

 

محمودیان ضمن دعوت از خیرین و متمکنین برای مشارکت فعال، مؤثر و داوطلبانه در طرح‌های خیرخواهانه، بشردوستانه و عام المنفعه در سطوح مختلف عنوان کرد: در شرایط دشوار اقتصادی امروز، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و در این زمینه، نقش افراد برخوردار و خیّر بسیار مهم و اثربخش است.

 

جانشین حوزه مقاومت بسیج حضرت ام الائمه(ع) شیروان بیان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون توسط خیرین، مردم، پایگاه های بسیج و سپاه مواد معیشتی و میوه در مناسبت های مختلف خصوصا عید و شب یلدا توزیع شده و ایام شهادت ائمه اطهار و ماه محرم و شب های قدر اقدام به توزیع غذای گرم شده است.

 

محمودیان بیان کرد: پایگاه های بسیج آماده دریافت هرگونه کمک نقدی و غیرنقدی خیرین و سایرین جهت کمک به معیشت نیازمندان و محروم و رفع بخشی از مشکلات اقتصادی و دغدغه های آنان است.

 

 

کد خبر 1273360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha