آموزش و پرورش شیروان ۱۳ پایگاه اوقات فراغت دایر کرد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت: آموزش و پرورش شیروان، امسال ۱۳ پایگاه اوقات فراغت برای دانش آموزان این شهرستان دایر کرد.

یحیی عباسی- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از این تعداد پایگاه اوقات فراغت، پنج پایگاه اصلی و هشت پایگاه فرعی است و کلاس ها از ابتدای تیرماه آغاز می شود و تا نیمه دوم مردادماه ادامه خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در رشته های قرآنی، فرهنگی، هنری، آوایی، صنایع دستی، ورزشی، نهج البلاغه، قرائت، تحقیق، سرود و موسیقی محلی  است که مختص دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف است.

 

عباسی عنوان کرد: دانش آموزان متقاضی که در هر رشته ای ثبت نام کردند در 16 جلسه دوساعته از کلاس های اوقات فراغت تابستانی بهره مند خواهند شد.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان در خصوص تعداد شرکت کنندگان در کلاس های مزبور بیان کرد: در ایام کرونا به دلیل ترس والدین، استقبال بسیار کم بود و در برخی مواقع هم کلاس ها به دلیل شیوع ویروس تعدیل می شد که پیش بینی می شود امسال استقبال دانش آموزان از کلاس ها بهتر از سال های گذشته باشد.

 

عباسی بیان کرد: هنوز بسیاری از علاقه مندان جهت ثبت نام در کلاس ها مراجعه می کنند و پیش بینی می شود امسال 16 هزار دانش آموز در پایگاه های فعال و مستقر از کلاس های تابستانه اوقات فراغت برخوردار شوند.

 

30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1273380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha