برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات در کانون فرهنگی هنری ارشاد جونقان

بهرامی گفت: برگزاری دوره های آموزشی در کانون فرهنگی هنری «ارشاد» شهر جونقان یکی از اولویت های و برنامه های طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت با شعار «مسجد، کانون نشاط» محسوب می شود.

سوسن بهرامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره های آموزشی در کانون فرهنگی هنری «ارشاد» شهر جونقان یکی از اولویت های و برنامه های طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت با شعار «مسجد، کانون نشاط» محسوب می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: دوره های آموزشی امداد و نجات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در زندگی هر فردی قابل استفاده است.

 

وی ابراز کرد: با هماهنگی و توافقی که با هلال احمر شهرستان فارسان صورت گرفته این دوره های آموزشی با حضور جوانان دختر و پسر و اعضای کانون های فرهنگی هنری در طول سال به ویژه در طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت در مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان برگزار می شود.

 

بهرامی گفت: دوره های آموزشی امداد و نجات با حضور کارشناسان جمعیت هلال احمر شهرستان فارسان برگزار می شود و شرکت کنندگان با مباحث امداد و نجات آشنا می شوند و در پاین دوره گواهینامه معتبر برای شرکت کنندگان صادر می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد حضرت زینب کبری (س) شهر جونقان با بیان اینکه کمک رسانی اعضای کانون ارشاد در حوادث طبیعی و بحرانی به مردم چشمگیر بوده است گفت: این دوره های آموزشی به بچه های مسجد کمک می کند تا در حوادث احتمالی با آموزش های که دیده اند بتوانند به مردم بهتر خدمت رسانی کنند.

 

کد خبر 1273516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha