اجرای طرح نظارت جامع مهارت در مراکز آموزش فنی و حرفه ای مازندران

درویشی از اجرای طرح نظارت جامع مهارت (نجم) توسط بازرسان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در استان مازندران خبر داد و گفت: این طرح به صورت همزمان در سراسر کشور از ۲۷ خرداد تا یکم تیر اجرا می شود.

حسین درویشی- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد:  در راستای افزایش بهره وری و اثربخشی فعالیت های آموزشی و با اهدافی همچون ارتقاء و بهبود عملکرد مراکز آموزشی، کیفیت بخشی به آموزش های مهارتی سازمان، ارزیابی کلی وضعیت موجود و شناسایی چالش ها و مشکلات مراکز و ... طرح نظارت جامع مهارت (نجم) توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای به صورت همزمان با سراسر کشور در این خطه از شمال ایران اسلامی درحال اجراست.

 

 

وی با بیان اینکه این طرح از روز گذشته ۲۷خرداد ماه جاری آغاز بکار کرد، گفت: طرح نظارت جامع مهارت (نجم) تا یکم تیر اجرا می شود.

 

درویشی تصریح کرد: در این طرح وضعیت کارگاه‌ های آموزشی و سنجش عملی مهارت و صلاحیت حرفه‌ای، ابزارها و تجهیزات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 

 

وی با اشاره به حضور دو تیم ارزیاب سازمان در استان مازندران گفت: این تیم ها ضمن بازدید از ۱۷۶ کارگاه آموزشی در ۲۰ مرکز دولتی، از نزدیک با مربیان و کارشناسان شهرستانی دیدار و گفتگو خواهند کرد.

 

 

 

کد خبر 1273524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha