تعهدات شهرداری در ساماندهی گلزار شهدا اجرا شود

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه بهره مندی از ظرفیت همه دستگاه ها فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: تعهدات شهرداری در ساماندهی گلزار شهدا عملی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(28 خرداد)، در جلسه کمیته های تخصصی زیر مجموعه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با اشاره به اینکه این جلسات با هدف گزارش عملکرد کمیته ها و پیگیری مصوبات اولین شورای ترویج با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، برگزار می شود، اظهارداشت: عملکرد همه دستگاه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرین است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: شورای نام گذاری مدتی است به کندی پیش می رود و انتظار می رود هرچه زود تر اقدامات لازم انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه عکس شهدا در منطقه ماسور تاحدودی از بین رفته است، گفت: در این زمینه باید پیگیری های لازم انجام شود.

 

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: در خصوص ساماندهی بحث گلزار شهدا نیز تعهدات شهرداری هنوز انجام نشده است و پیگیری این موضوع نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره مقاومت«نوای مهر» خطاب به آموزش و پرورش عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت دانش آموزان گروه سرودی برای این جشنواره آماده شود و این اقدام مورد حمایت بنیاد شهید قرار می گیرد.

 

گفتنی است، با توجه به اینکه تعدادی از دستگاه های استان در بحث در شورای ترویج مورد تقدیر مقام عالی بنیاد کشور قرار گرفتند، در این نشست لوح تقدیر با امضای دکتر قاضی زاده هاشمی، به مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان اهدا شد.

کد خبر 1273549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha