اجرای برنامه های تابستانی در ۵۳  موسسه و آموزشگاه خراسان جنوبی

فرخنده گفت: حدود ۵۳ آموزشگاه و موسسه تحت نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان جنوبی در زمینه های فرهنگی، قرآنی، هنری و سینمایی به اجرای برنامه های تابستانی به منظور غنی سازی اوقات فراغت می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی فرخنده امروز (۲۸ خرداد) با حضور در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مرتضی حاجی آبادی بیرجند اظهار داشت: امسال شعار محوری کلاس های تابستانی اوقات فراغت«مسجد، کانون نشاط» است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در سطح استان خراسان جنوبی ۳۴۰ کانون فرهنگی هنری با ۲ هزار و ۳۸۰ کلاس به منظور غنی سازی ایام اوقات فراغت در بخش های فرهنگی، هنری و قرآنی فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های موسسات تحت نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان طی ایام اوقات فراغت گفت: حدود ۵۳ آموزشگاه و موسسه تحت نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خراسان جنوبی در زمینه های فرهنگی و قرآنی و هنری و سینمایی به اجرای برنامه های تابستانی می پردازند.

 

فرخنده عنوان کرد: به عنوان محب و دوستدار اهل بیت(ع) به خصوص امام رضا(ع) روش و سیره زندگی آنان را بیاموزیم و در کلاس های تابستانی فرصت خوبی برای یادگرفتن و آموختن سیره رضوی است.

 

حجت الاسلام صالحی-مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مرتضی حاجی آبادی بیرجند- در این جلسه اظهار داشت: ۱۰ سال است که امام جماعت این مسجد را بر عهده دارم و کلاس های تابستانی طی ۱۰ سال گذشته به طور مرتب برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه ۲۰۰ دانش آموز امسال در کلاس های تابستانی این کانون شرکت کرده اند، گفت: کلاس های تابستانی کانون شهید مرتضی حاجی آبادی بیرجند در زمینه فرهنگی، هنری، قرآنی، احکام و اعتقادات برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1273616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha