تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ‌های اجرایی و اصناف ضرورت دارد گفت: شورای سیاست گذاری امربه معروف و نهی از منکر یک نهاد اثرگذار در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نخستین نشست شورای سیاستگذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: به نتیجه رسیدن فعالیت ها و برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیاز به همکاری همه جانبه دارد.

 

وی بر ضرورت فعالیت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود: مردم استان نیز با علاقه مندی زیاد خواهان همکاری در برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند که از تبعات آینده آن هراس دارند و لذا کاری انجام نمی دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: فعالیت ها و برنامه های مدنظر آمران به معروف باید فراهم و برنامه های آن ها حمایت شود.

 

حجت الاسلام نکونام به تفرجگاه های گردشگری در استان اشاره کرد و گفت: نظارت بر اماکن گردشگری از وظایف متولیان این مناطق است و همه مسائل و برنامه ها را تحت کنترل داشته باشند تا همه مردم در کنار هم از اوقات فراغت خود به درستی و سالم استفاده کنند.

 

وی بابیان اینکه عمل به مصوبات شورای سیاستگذاری امر به معروف و نهی ازمنکر و شورای فرهنگ عمومی ضرورت دارد گفت: عمل نکردن به مصوبات شورای سیاستگذاری امربه معروف و نهی از منکر و شورای فرهنگ عمومی ترک فعل محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: وقتی برای فردی کارت امر به معروف و نهی از منکر صادر می شود نباید بلا استفاده بماند و شخص دارای کارت باید به درستی وظیفه خود را که توسط مسئولان امر به وی ابلاغ شده انجام دهد.

 

کد خبر 1273626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha