صدور کارت تذکر لسانی از اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر است

حجت‌الاسلام احمدی بابیان اینکه صدور کارت تذکر لسانی از اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر است گفت: تاکنون برای ۳۰۰ نفر کارت تذکر لسانی با برگزاری کارگاه های آموزشی با همکاری دادستانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند و همه دستگاه ها موظف به ارسال عملکرد خود به دبیرخانه ستاد هستند.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از بین دستگاه های اجرایی که عضو ستاد هستند تنها اداره های آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، دانشگاه شهرکرد و صنعت و معدن عملکرد خود را به دبیرخانه این ستاد ارسال کرده اند.

 

وی ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون آزمون های مربی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده که ۲۶ نفر پذیرفته شده اند و گواهینامه های معتبر ملی و استانی نیز برای ۱۰ نفر صادر شده است.

 

حجت‌الاسلام احمدی به اقدامات و عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: پیگیری و برکناری ۲ مدیر متخلف، یک مورد جلوگیری از صدور حکم انتصاب، برگزاری دوره ‌های جهاد تبیین، برگزاری کارگاه ‌های آموزشی، یک مورد پلمپ باشگاه ورزشی در پی بروز تخلف از جمله عملکرد سه ماهه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان است.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیگیری حواشی مواردی از واگذاری‌ و مزایده‌ در ۲ اداره و ارسال نامه به ادارات مبنی بر ورود دستگاه ‌ها به انتصاب بلاوجه و غیر قانونی و همکاری با سپاه جهت آموزش ضابطان امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات ستاد امر به معروف در سه ماهه اخیر بوده است.

 

کد خبر 1273630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha