کتاب «از خود تا خدا» در حوزه ایثار و شهادت در آران و بیدگل رونمایی شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از رونمایی کتاب «از خود تا خدا» در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت در این شهرستان خبر داد.

روح اله قربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته جهاد کشاورزی و در یادواره شهیدان «نیکوفرد» و ۶۸ شهید جهادگر کاشان و آران و بیدگل، یک عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت رونمایی شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: در این مراسم که در مجتمع فرهنگی مذهبی هیئت سیدالشهدا(ع) کوی شهدا آران و بیدگل برگزار شد، کتاب «از خود تا خدا» در معرفی جهادگر شهید مهندس محمد نیکوفرد و دانش‌آموز شهید ابراهیم نیکوفرد رونمایی شد.

قربانی ادامه داد: این کتاب که جلد یازدهم از مجموعه خاطرات شهیدان محله شهدای آران و بیدگل است، به زندگی، خاطرات و وصایای این دو برادر شهید اختصاص دارد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل تصریح کرد: این کتاب در ۱۶۴ صفحه، توسط نشر کاشف علم و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان در یک هزار نسخه به چاپ رسیده است.

 

قربانی خاطر نشان کرد: حسن کشایی از نویسندگان بزرگ حوزه دفاع مقدس شهرستان است که بیش از ۱۰ سال فعالیت پژوهشی دارد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: تألیف ۳۴ اثر در حوزه دفاع مقدس و بیش از ۲۰ اثر آماده چاپ، ثبت خاطرات بیش از یکصد شهید، ۲۰ آزاده و ۳۰ جانباز شهرستان از فعالیت های این نویسنده پرتلاش شهرستان آران و بیدگل است.

 

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۱ شهید، ۱۳۵۱ جانباز معزز ، ۶۴ آزاده سرافراز و ۵ هزار رزمنده، رتبه نخست ایثار و شهادت را در سطح کشور به نسبت جمعیت به خود اختصاص داده و به عنوان دارالشهدا لقب گرفته است./

 

کد خبر 1273682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha