سفر رئیس جمهور تا ۲ ماه آینده به گلستان/ مدیران ضعیف تا قبل از سفر هیئت دولت تغییر می کنند

زنگانه گفت: حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به همراه هیئت دولت به گلستان تا ۲ ماه آینده انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه در جمع خبرنگاران گفت: سفر رئیس جمهوری به استان همیشه مقدماتی دارد و بعد از فراهم شدن این مقدمات، سفر حجت الاسلام رئیسی به گلستان انجام می شود.

 

استاندار گلستان زمان دقیقی از سفر رئیس جمهور به استان اعلام نکرد و افزود: سفر دولت و هیئت همراه تا 2 ماه آینده انجام خواهد شد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص عزل و نصب های مدیران و فرمانداران استان، گفت: عزل و نصب ها بر اساس نظام ارزیابی صورت می گیرد و بر اساس شاخص های ارزیابی از سه ابزار در ارزیابی استفاده می شود.

 

زنگانه ادامه داد: اگر مدیری از شاخص های ملاک ارزیابی برخوردار نباشد و کمی تخطی کند برکنار خواهد شد.

 

وی اظهارداشت: در همه دستگاه های اجرایی استان افراد مومنی داریم که 90 درصد اطلاعات خلاف های انجام شده از سوی مدیران در آن اداره را به ما اطلاع می دهند و اگر تخلفی باشد عزل و نصب انجام می شود.

 

استاندار گلستان گفت: مدیرانی هستند که با توان خوب در حال فعالیت هستند که می توان این مدیران را درجه بندی کرد.

 

وی افزود: 4 مدیر در استان به دلیل فعالیت بالایشان لایق دریافت مدال حرفه ای هستند و برخی مدیران هم به دلیل فعالیت شبانه روزی از آنها حمایت و پشتیبانی هم خواهد شد و مدیران متوسط نیز تشویق و حمایت می شوند.

 

زنگانه با بیان اینکه برای مدیران ضعیف نباید حق الناس را نادیده بگیریم، گفت: مدیران ضعیف تا قبل از سفر رئیس جمهوری به استان عوض می شوند.
 

 

کد خبر 1273707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha