سرمایه گذاری روی قصه گویی  سرمایه گذاری برای نسل آینده است

ابراهیمی گفت: برگزاری رویداد نهال امید، اتفاق مهمی است زیرا سرمایه گذاری روی قصه و قصه گویی، سرمایه گزاری برای نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، لیلا ابراهیمی در خصوص مرحله پایانی دومین دوسالانه جشنواره قصه‌گویی نهاد کتابخانه های عمومی با عنوان «نهال امید» بیان کرد: جشنواره قصه گویی نهال امید با وجود اینکه کمی طولانی شد ولی از کیفیت مطلوبی برخوردار بود که باید به برگزار کنندگان این دوره از جشنواره قصه گویی خسته نباشید گفت.

 

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این قبیل برنامه های فرهنگی در افزایش توانایی و مهارت های کتابداران افزود: فکر می کنم اگر این جشنواره را بتوان هر سال برگزار کرد، علاقمندان و قصه گویان هم با تسلط و مهارت بیشتری در آن حضور پیدا می کنند.

 

این قصه گو مجرب استان قزوین اضافه کرد: به طور قطع برگزاری جشنواره قصه گویی و ایجاد فضای رقابت و تعامل قصه گوها با یکدیگر بر ارتقای مهارت های فردی و افزایش اعتماد به نفس فعالان در این عرصه می افزاید و موجب می شود از تجربیات یکدیگر استفاده  کنند.

 

وی تأکید کرد: برگزاری رویداد نهال امید، اتفاق مهمی است زیرا سرمایه گذاری روی قصه و قصه گویی، سرمایه گزاری برای نسل آینده است.

 

ابراهیمی توضیح داد: قصه، کودک را سرگرم می کند، او را از درونش آگاه می کند و باعث رشد شخصیت او می شود، کودک با کمک محتوای قصه خود را تشریح می کند و به تخیل خود ابعاد تازه ای می بخشد.

 

وی اظهار کرد: حضور در این جشنواره و در جمع کتابداران کتابخانه های عمومی اتفاق خوبی بود و موجب شد بتوانیم تجربیات خود را در این زمینه با هم  به اشتراک بگذاریم که شوق و استقبال گسترده همکاران کتابخانه ها از قصه های مطرح شده بیانگر نتیجه بخش بودن این رویداد بود.

 

گفتنی است لیلا ابراهیمی قصه گو و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین با قصه «هزار بوسه ی پرپری» اثر کلر ژوبرت نویسنده فرانسوی با موضوع مهارت نه گفتن در دومین دوسالانه جشنواره قصه گویی "نهال امید" شرکت کرده است.

 

کد خبر 1273722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha