برگزاری انتخابات سالم و در تراز نظام و انقلاب اسلامی یک ضرورت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه، گفت:برگزاری انتخابات سالم و در تراز نظام و انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی مهر» امروز (۲۹ خرداد ماه) در نشست فرمانداران شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت دو انتخابات مهم امسال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود بر چهار محور «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» در انتخابات تاکید کردند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر سازنده است.

 

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: سلامت و مشارکت بالا در انتخابات باجدیت دنبال شود.

 

هاشمی مهر تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات در حوزه اصلی فعالیت فرمانداری ها است و ما باید نهایت دقت، همت و تلاش خود را در این زمینه به کار ببریم و مشارکت و رقابت نیز دارای اهمیت است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخابات بزرگ ترین پروژه سیاسی دولت در سال جاری است.

 

وی رعایت قانون، بی طرفی، امانتداری و سلامت کامل انتخابات را به فرمانداران تاکید کرد.

 

هاشمی مهر انتخابات امسال را صحنه همدلی، انسجام و صلابت دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در تراز انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یک ضرورت است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شایستگی هر جامعه، مردم آن هستند و ما باید اعتماد و رضایت مردم را حفظ و جلب کنیم تا در همه صحنه‌ها مشارکت و حضور حداکثری داشته باشند.

کد خبر 1273763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha