فراخوان نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری قصه‌گویی «هویت » در استان مرکزی منتشر شد

منصوری از انتشار فراخوان نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری قصه‌گویی «هویت» فراخوان قصه گویی در استان مرکزی خبر داد.

احسان منصوری، با اشاره به اهمیت پرداختن به فرهنگ و هویت ملی و بومی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری «هویت» با فراخوان قصه‌گویی هویت با موضوع استان مرکزی منتشر شده است.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ١٠ تیر ماه ١۴٠٢به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه جشنواره ملی فرهنگی و هنری هویت قصه گویی هویت برگزار می شود، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری دانشگاه فرهنگیان، حوزه هنری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی و شهرداری اراک برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت مشاهده فراخوان قصه‌گویی هویت و شرایط به آدرس hoviatmkz.ir مراجعه‌ کننداظهار کرد:جشنواره ملی هویت استان مرکزی بخش قصه گویی هویت با موضوع استان مرکزی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی می باشد.

 

منصوری با اشاره به اینکه 15 الی 19 تیر ماه برگزار می شود، گفت: دبیرخانه این جشنواره اراک خیابان فدائیان اسلام، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی است و شرکت کنندگان باید آثار خود را به واحد کارشناس فرهنگی تحویل دهند.

کد خبر 1273786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha