۳۰۰ دانش آموز دختر محجبه تجلیل شدند

همایش تجلیل از حجاب برتر دختران دانش آموز شیروان با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در محل مصلی امام خامنه‌ای شیروان برگزار شد که از ۳۰۰ دانش آموز دختر محجبه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، امام جمعه شیروان، دوشنبه شب 29 خردادماه در همایش تجلیل از حجاب برتر دختران دانش آموز شیروان اظهار کرد: دختران محجبه در خط مقدم مبارزه با دشمن هستند و خدا از شما اولیاء و مربیان شما خشنود است.

 

حجت الاسلام حسین تکمیلی ضمن تبیین اهمیت و جایگاه عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: شما دانش آموزان باید با اخلاق و مهربانی و تحصیل، الگوی دوستانتان باشید و سعی کنید آنها را به سمت و سوی حجاب تشویق کنید.

 

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان و نسل جوان امروز مادران و اولیاء آینده هستند بنابراین برای تربیت فرزندان معنوی در جامعه باید الگو و پیرو ائمه اطهار(ع) و ادامه دهنده سیره و منش حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) در تمام مراحل زندگی بوده و هدف آنان را در جامعه ترویج دهند.

 

حجت‌الاسلام تکمیلی با اشاره به اینکه نوک حمله دشمن به سوی جوانان است عنوان کرد: در این شرایط کنونی که دشمن از هر ترفندی برای ضربه زدن به نظام اسلامی و خصوصا جوانان استفاده می کند، نسل امروز باید آگاه تر و بصیرتر از هر زمان دیگری رفتار کنند و در جهت اعتقادات دینی و اسلامی گام های موفق تری بردارند و اهداف شوم غربیان را نقش برآب کنند.

 

در این همایش که با حضور دانش آموز دختر مزین به حجاب برتر(چادر) در مقاطع مختلف برگزار شد سخنرانی، اجرای سرود و اقامه نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه های مراسم بود.

 

 

کد خبر 1273810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha