برنامه های اوقات فراغت درکانون شقایق نامنيک برگزار می شود

وزيري از برگزاري کلاس هاي تابستاني اوقات فراغت با همکاري کانون فرهنگي هنري شقايق و مدرسه شهيد احمدي در روستاي نامنيک خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ مجید وزیری- مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در زمینه اوقات فراغت گفت: با برگزاری جلسات متعدد با ارکان فرهنگی روستا کلاس های غنی سازی اوقات فراغت تابستان با همکاری کانون فرهنگی هنری شقایق و مدرسه شهید احمدی در روستای نامنیک برگزار خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق گفت: کلاس های فرهنگی در زمینه احکام و قرآن  و زندگی اسلامی، کلا سهای هنری در زمینه خوشنویسی، کلاس های مهارتی در زمینه پرورش مرغ و کامپیوتر و کلاس های ورزشی در زمینه کوهنوردی ،فوتسال و دو و میدانی در طول فصل تابستان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: برای این دوره از کلاس ها شهریه ای ۳۰ هزار تومانی دریافت خواهد شد که علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به مدرسه شهید احمدی یا کانون شقایق مراجعه کنند.

 

وزیری گفت: برگزاری اردوهای تفریحی با هدف جذب بیشتر کودکان و نوجوانان به مسجد نیز مورد توجه می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شقایق با بیان اینکه غنی‌سازی اوقات فراغت در توانمندسازی جوانان و نوجوانان نقش مؤثر و تعیین کننده‌ای دارد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی و هدایت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان راهبردی برای اعتلای فرهنگ کار و تلاش جهادی، مهارت آفرینی، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی و تقویت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

 

به گفته وی در خلال فعالیت‌های اوقات فراغت بی شک استعدادیابی نیز در بخش‌های مختلف صورت می‌گیرد که این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است.

 

 

 

کد خبر 1273880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha