راه های تسهیل گری ازدواج در رادیو ایران

برنامه «ایران و امروز» روز سه شنبه ۳۰ خرداد، همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و «روز ازدواج» با حضور کارشناسان و صاحب نظران به راه کارهای تسهیل گری در ازدواج می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه رادیوی ایران، هزینه‌های سنگین، تجمل گرایی، مشکلات مالی در آغاز زندگی و چشم هم چشمی اطرافیان از موانع اصلی در رابطه با تحقق ازدواج آسان است.


عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» سه شنبه بیان کرد: ساده سازی در امر ازدواج هم در نهاد خانواده نقش دارد و هم مسئولین و جامعه وظایفی را برعده دارند.


وی ادامه داد: همزمان با «روز ازدواج» میزبان دکتر محمد حاتمي رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان و دکتر سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران خواهیم شد و پیرامون آسیب شناسی ازدواج و راه کارهای ازدواج آسان بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.


 گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه ها به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری، اجرای رضا فرخی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت 12:40 از رادیو ایران پخش می شود.

کد خبر 1273886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha