۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند

امیریان بابیان اینکه ۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند گفت: امسال طرح ملی اوقات فراغت با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته و با حضور گسترده نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، اسفندیار امیریان در اولین جلسه ستاد اوقات فراغت که با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کانون های مساجد شهرستان فارسان برگزار شد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان آماده برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان مردمی‌ترین نهاد فرهنگی، ظرفیت قابل توجهی در زمینه اوقات فراغت بر عهده دارند و در ایام تابستان بهترین فرصت را با برگزاری طرح ملی اوقات فراغت برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد فراهم می کنند.

 

وی ابراز کرد: کلاس های آموزشی متنوعی برای طرح ملی اوقات فراغت سال ۱۴۰۲ در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان در نظر گرفته شده است و نوجوانان و جوانان با خیال راحت می توانند در کلاس های مورد نظر خود شرکت کنند.

 

امیریان گفت: ویژه برنامه های متنوع کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان در طول سال در سطح بالایی برگزار می شود و این نشان از نظارت و رسیدگی مسئولین استانی و شهرستانی از این کانون ها است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان بابیان اینکه ۳۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان فارسان فعالیت دارند گفت: امسال طرح ملی اوقات فراغت با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته و با حضور گسترده نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

کد خبر 1273899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha