داستان «مغازه جادویی» را از رادیو ایران بشنوید

برنامه «تالار آیینه» یكشنبه‌ها و سه شنبه‌ها به معرفی كتاب می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبكه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه كننده «تالار آیینه» بیان كرد: سه شنبه سی ام خرداد، كتاب «مغازه جادویی» اثر «جیمز آر دوتی» در برنامه معرفی می شود.این کتاب در سال 2016 منتشر شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است که تقریبا به 40 زبان ترجمه شده است.

 


وی ادامه داد:«جیمز آر دوتی» در فقر در کالیفرنیا بزرگ شد و کودکی دشوارش الهام‌بخش او بود تا حرفه پزشکی را دنبال کند. این نویسنده، علاوه بر فعالیت در حوزه‌ی جراحی مغز و اعصاب و تحقیقات خود در حوزه‌ی خودیاری، نیکوکاری مشهور نیز است.

 


مبشری افزود: کتاب «مغازه جادویی» داستان قابل توجه تلاش یک جراح مغز و اعصاب برای کشف راز پیوند بین مغز و قلب ما را بیان می‌کند. از لحظه‌ای در کودکی او که یک عمل ساده مسیرزندگی او را تغییر می‌دهد و وارد مغازه جادویی روث می‌شود.

 


آغاز این کتاب لحظه پرتنش و پر اضطراب جراحی مغز یک کودک توسط جیمز است. او درگیر جراحی مغز یک کودک است تا توموری سرطانی را از مغز او خارج کند اما در حین همین عمل است که ذهن جیمز به دوران کودکی پرفراز و نشیب خودش برمی‌گردد. دورانی که به خاطر فقر شدید خانواده و نابسمانی در روابط خانوادگی دورانی بسیار سخت برای او بوده است اما یک ملاقات غیرمنتظره و آشنایی با یک مغازه عجیب کل داستان زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

 


تهیه كننده «تالار آیینه» در پایان تصریح كرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یكشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت ۲۲:3۰ از رادیو ایران بشنوند.

کد خبر 1273909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha