توجه به مبانی انقلاب اسلامی اولویت محتوایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است

رمضانی چابک با تاکید براینکه توجه به مبانی انقلاب اسلامی اولویت محتوایی مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: بدون توجه به حواشی به دنبال تحقق قانون و مرجعیت در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندارن، مهدی رمضانی چابک-مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز(۳۰خرداد) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه همگرایی مجموعه های فرهنگی هنری را پیگیر هستیم، اظهار کرد: معتقدیم که تعالی با همراهی و همگرایی محقق خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دامن زدن به واگرایی است، گفت: بدون توجه به حواشی به دنبال تحقق قانون و مرجعیت در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

 

رمضانی با بیان اینکه رفع دغدغه های معیشتی و رفاهی پرسنل حوزه فرهنگ و هنر مورد توجه جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، افزود: به دلیل حجم جمعیت شناور استان تلاش داریم افزایش سرانه فرهنگی را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه صندوق اعتباری هنر فعال است و امید است دغدغه ها و انتظارات قشر شریف و ارزشمند اصحاب خبر و رسانه را شاهد باشیم، ادامه داد: قطعا با همگرایی و هم افزایی که بین مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق هنر دارد، مشکلات موجود در حوزه رسانه مرتفع خواهد شد.

 

رمضانی از ارتقای رتبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان رتبه یک کشور خبر داد و گفت: با توجه به پیشینه غنی و ظرفیت فعال فرهنگی، هنری و رسانه ای استان مازندران اکنون مازندران از نظر زیرساخت های فرهنگی هنری در جایگاه شانزدهم کشور قرار دارد که زیبنده نیست.

کد خبر 1273924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha