نقش آفرینی مردم مهمترین رکن کار فرهنگی است

آهنگر با بیان اینکه بدون نقش آفرینی ظرفیت های مردمی موفقیت در عرصه فرهنگ و هنر امکان پذیر نخواهدبود، گفت: معتقدم ظرفیت های مردمی شامل هنرمندان، نویسندگان، اصحاب خبرو رسانه، مولفین و ناشران باید در تمام مراحل کار فرهنگی نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندارن، احسان آهنگر-سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز(۳۰خرداد) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تلاش داریم احیای هویت بومی استان مورد توجه دستگاه فرهنگی استان باشد، اظهار کرد: مهمترین و اصلی ترین رویکرد این اداره کل توجه به فرهنگ عمومی استان بعنوان یکی از مولفه های هویت ساز خواهد بود.

 

 

وی با تاکید براینکه توجه به گویش، ادبیات بومی، موسیقی سنتی و... اصیل این خطه از شمال کشور به طور جدی در دستور کار قرار دارد، گفت: ارتقای هنر انقلابی را نیز پیگیر هستیم. چرا که طی چهل و چهارسال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد هنوز آنگونه که باید شاهد توفیق در عرصه هنر انقلاب نیستیم.

 

 

آهنگر بابیان اینکه تقویت فرهنگ اصیل مازندرانی که ریشه در فرهنگ علوی دارد نیز مورد توجه است، خاطرنشان شد: احیای اقتصاد حوزه فرهنگ و هنر نیز برای دستگاه فرهنگ و هنر استان یک اولویت است.

 

 

وی  با بیان اینکه بدون نقش آفرینی ظرفیت های مردمی موفقیت در عرصه فرهنگ و هنر امکان پذیر نخواهدبود، اظهار امیدواری کرد همه ی ظرفیت های فرهنگی هنری و رسانه ای استان و گروه های جهادی کمک کنند تا در ماموریت ها و اولویت های حوزه فرهنگ و هنر استان مازندران به توفیقاتی دست پیدا کنیم. 

کد خبر 1273966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha