نیازمند احیای راه و منش شهدا هستیم|شهدا مهمترین مولفه وحدت ملت

حسینی پور با بیان اینکه امروز اگر نارسایی هایی در جامعه دیده می شود برای اینکه از راه شهدا دور افتاده ایم، گفت: امروز نیازمند احیای راه و منش شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور- استاندار مازندران امروز(۳۰خرداد) در نشست خبری و آئین رونمایی از نشان و عنوان دومین کنگره ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس این خطه از شمال کشور با بیان اینکه کنگره شهدای دیار علویان باید همانند لشکر ۲۵کربلا خط کشن باشد، اظهار کرد: اینکه برنامه های این کنگره در قالب ۲۰کنگره درحال تدوین است ارزشمند می باشد.

 

 

وی به نقش مردم در احیای یاد و نام شهدا اشاره کرد و گفت:‌مردمان شهید پرور استان به درستی نشان دادند چگونه شیفته شهدا و قدردان ایثار این مردان خدایی هستند.

 

 

حسینی پور برلزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای برگزاری باشکوه کنگره ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان تاکید کرد و افزود: نمایش اعتلای کمال انسانی در هر جامعه ای باتوجه به فرهنگ حاکم و مطالبات شهرووندان ترسیم می شود انتظار می رود فرهنگ ناب دفاع مقدس ذیل همین داشته های مردمان شریف استان به منصه ظور گذاشت.

 

 

وی با بیان اینکه جامعه امروز موفق تر از همه ملت ها و کشور ها است و این امنیت و اقتدار را مدیون شهدا هستیم، گفت: حقانیت،‌راه و آرمان و جهان بینی شهدا در هیچ مکتبی مشاهده نمی شود باید این سبک زندگی برای نسل نو تبیین شود.

 

 

حسینی پور با بیان اینکه امروز اگر نارسایی هایی در جامعه دیده می شود برای اینکه از راه شهدا دور افتاده ایم، ادامه داد: امروز نیازمند احیای راه و منش شهدا هستیم.

 

 

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب، گفت: شهدا یکی از مهمترین مولفه های امنیت و وحدت کشور بشمار می روند. 

 

 

حسینی پور با بیان اینکه این کنگره باید در سطوح مختلف جامعه تبیین و تبلیغ شود، اظهار امیدواری کرد بااستفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس، سبک زندگی شهدا برای نسل نو معرفی و تبیین شود.

 

 

وی با بیان اینکه این کنگره باید در سطح ملی پیام داشته باشد، گفت:‌همچنین با توجه به نقش رزمندگان مازندران در جبهه مقاومت باید پیام کنگره شهدای مازندران را به عرصه بین الملل برسانیم.

 

 

 

کد خبر 1274040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha