تفکیک زباله از مبداء فرهنگ سازی شود

عاشوری با بیان اینکه تفکیک زباله از مبداء فرهنگ سازی شود گفت : فرهنگ تفکیک زباله از مبداء چاره ساز مشکلات پسماند گیلان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، کیا عاشوری امروز ( سه شنبه ۳۰خرداد) در نشست کمیته پسماند شهرستان، اظهار کرد: ساماندهی و مدیریت پسماند در شهرستان رشت در اولویت کارها قرار دارد.


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره با بیان اینکه بهسازی محل دفن زباله در سراوان رشت از برنامه زمانبندی جلوتر بوده و کارها با سرعت در حال انجام است، اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم مسئله سراوان در مسیر احیا و بازسازی قرار گرفت.
وی با تاکید بر تسریع در روند اتمام پروژه کود آلی لاکان، اذعان کرد: بهره برداری از کود آلی با ظرفیت کامل، بخشی از مشکلات پسماند رشت را حل می کند.

عاشوری با بیان اینکه مشکلات دهستان سراوان یکی پس از دیگری حل می شود، گفت: حل مشکل آب شرب، آسفالت و برق و دیگر مشکلات زیرساختی در سراوان پیگیری و در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به مشکلات آب شرب در روستاهای این شهرستان، بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) مجری رفع مشکلات آب شرب از روستاهای گیلان و رشت است.

عاشوری با اشاره به اهمیت تفکیک زباله از مبدا، تصریح کرد: فرهنگ تفکیک زباله از مبداء چاره ساز مشکلات پسماند گیلان است.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی تفکیک زباله از مبداء، خاطر نشان کرد: رفع معضل پسماند امری دستوری نیست و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید با احساس مسئولیت درباره آینده محیط زیست و ادامه چرخه طبیعی حیات با اراده جمعی برای حل زیر بنایی مسئله مشارکت کند.

کد خبر 1274056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha