رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی (نما) در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

قناد گفت: رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی (نما) در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و جوانان می‌توانند طرح‌های خود را تا ۱۵ تیرماه ارسال کنند.

مهدی قناد- معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری رویداد ملی نوآوری در مشارکت‌‏‏های اجتماعی «نما» در استان اظهار کرد: این رویداد توسط معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف جذب مشارکت جوانان به نوآوری و همچنین استفاده از خلاقیت، دانش و توانایی نسل جوان در مواجهه با مسائل اجتماعی، برنامه‌ریزی شده است.

 

وی ادامه داد: رویداد نما در قالب سلسله کمپ های مسئله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشوردر ماههای تیر، مراد، شهریور، مهر و آبان سال جاری برگزار خواهد شد.

 

قناد از جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله دارای ایده خلاقانه در جهت توسعه مشارکت‌های اجتماعی دعوت کرد تا در این رویداد ثبت نام کنند و گفت: مهلت ثبت نام در این رویداد، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شده است.

 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: گروه‌های جوان در قالب سمن یا گروه‌های دوستانه که ایده‌ای نو در حوزه مسائل اجتماعی دارند، می‌توانند از طریق درگاه namaevent.com در رویداد نما ثبت نام کنند و برای دریافت توضیحات بیشتر در خصوص جزئیات این رویداد با شماره‌ ۰۲۱-۴۴۲۰۱۰۰۸ تماس گرفته و یا در پیام‌رسان‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره ۰۹۳۵۴۶۸۳۷۳۴پیام دهند.

 

وی این استان را سرشار از ایده و خلاقیت دانست و بیان کرد: در رویداد نما بنا بر این است تا با بهره گیری از روش‌ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج را برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل کنیم و مخاطبان را به سوی تولید ایده‌های سرمایه‌پذیر قابل قبول هدایت شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1274091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha